Löydät täältä kaikki usein kysytyt kysymykset koskien tilauksen tekoa, postitusta ja vaihto- ja palautusoikeutta. Jos et löydä etsimääsi vastausta: ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@teemajuhlat.fi tai soita 010 200 3820.
 

Käsittelemme kaikki ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset saman arkipäivän aikana ja lähetämme paketit 1-luokassa. Normaali Postin toimitusaika on 1-3 vuorokautta lähetyshetkestä. Kiireellisissä tapauksissa myös paketin nouto Teemajuhlien varastolta onnistuu erikseen sovittaessa tai kuljetus pääkaupunkiseudulle lisämaksusta. Ota yhteyttä ajoissa asiakaspalvelumme numeroon 010 200 3820.

Kaikki lähetyskyselyt pyydämme laittamaan sähköpostitse osoitteseen asiakaspalvelu@teemajuhlat.fi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti ja ilmoita tilausnumero sekä muutettavat tuotteet (esim. lisäys, poisto, värin vaihto). Jollemme ole kerinneet käsitellä tilausta, niin keksimme varmasti ratkaisun.

Jos emme ole kerinneet käsitellä ja lähettää tilaustasi, voit ilman muuta peruuttaa tilauksen ottamalla asiakaspalveluun yhteyttä asiakaspalvelu@teemajuhlat.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 200 3820.

Kyllä. Olemme suomalainen perheyritys joka tekee suurella sydämellä kaikkensa palvellakseen asiakkaita mahdollisimman hyvin ja tehokkaasti. PayTrail, Klarna ja Collector Bank käyttävät SSL-järjestelmää (Secure Socket Layer), mikä tarkoittaa sitä, että kaikki meiltä tehdyt tilaukset ovat salattuja. Tämä tarkoittaa sitä, että Teemajuhlat Oy:llä ei ole pääsyä korttinumeroihin tai muihin arkaluontoisiin tietoihin. Jos sinulla on kysymyksiä SSL:ään liittyen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä maksupalvelun tarjoajaan (Klarna, PayTrail tai Collector Bank).

Hienoa! Jos sinulla on idea, me toteutamme sen ilomielin! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme suunnittelemaan yhdessä unelmiesi juhlat.  Suurin osa varastostamme tulee Yhdysvalloista, joten varaathan erikoistilauksiin 3-5 viikkoa aikaa. 
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile mitä on tapahtunut, niin autamme sinua. Liitä mielellään sähköpostiviestiisi kuvia mahdollisista virheistä tai vahingoista tuotteessasi nopeuttaaksesi asian käsittelyä. Jotta ilmoitus hyväksytään, kuljetuksen aikana vaurioituneista tai väärin kuljetetuista tavaroista tulee ilmoittaa meille 7 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Älä lähetä takaisin virheellisiä/vaurioituneita tuotteita ilman, että olet ensin ollut yhteydessä asiakaspalveluumme.
Teemme pääasiassa Instagram-tilien ja YouTube-kanavien kanssa yhteistyötä, mutta olemme avoimia myös muille sosiaalisen median alustoille, jos siitä on merkittävä hyöty Teemajuhlille. Tärkeintä on, että sometili on aktiivisesti päivitetty ja seurattu, sekä visuaalisesti laadukas ja mielenkiintoinen. Jos sinulla on juhlat tulossa tai muu yhteistyöidea mielessä ja olet kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme, niin ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelu@teemajuhlat.fi tai jätä yhteydenottopyyntö, niin olemme yhteydessä mitä pikimmiten!